Saturday, September 1, 2012

Lunch time; Tomato Chutney Crostini

 Whats for lunch this weekend?
how about some home-made tomato chutney (from my aunties kitchen with custom made labels from this website "here"), My new favorite cheese, Old Amsterdam and some avocado. The ripe saltiness of the cheese and that soft buttery taste of the avocado go very well with the kick of the tomato chutney. Perfect for this weekend's brunch.
Happy Weekend!
 Follow me on Twiter @FemiMeaux and Instagram @FMeaux

4 comments:

  1. Yummm, looks delicious!

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  2. Femi this looks amaazing!! Where did you get the tomato chutney? Did you make it? LOOKS AWESOMEE

    ReplyDelete
  3. @TiaraNataf my auntie made the chutney, but check Dille & Kamille or Oil & Vinegar in Rotterdam, they might have something like this :)

    ReplyDelete
  4. 夜はベッド、私は私の頬ホット、彼自身の顔を引き渡す。私は彼が彼と恋にはないと思う。彼の角顔と笑顔目、ストレート鼻、new balance 996浅黒い肌、彼の男性の息、彼の手は、彼がもっともらしい抱擁だった....??..私にはわからない、街を、私は知らないこれは街を、ナイキ エアマックス95私は純粋な愛を得るために権利はない、私は知らない、これは愛であることを信頼してはいけません。

    同社は、私の弟は私に英語での情報の積み重ねを与えた、私は戻って、翻訳に取得させ、次の日には、投獄されていない。モンクレール アウトレット最近では、同社は再び私が管理を行うための新しい大卒はないです。私はそれを成し遂げるために2週間以内に、言った、彼は思ったどのくらい彼に尋ねた。

    私は喜んで、劉に電話を与える、私は解放され、彼はまだ眠っていたと述べところ彼に尋ねた彼に言う。エアマックス2014

    私は飲み仲間に彼と一緒に行くとき正午、私はあなたがそれらで私を記入していない場合、私は、彼によると、、ゴーゴー、行っていないと述べた。一つは、あなたを迎えに来る。私はそう言った。



    Feel free to visit my web page: アグ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...